korang nak ke Samsung HMX-E10 Camcorder?




Samsung telah mengumumkan pelancaran kamkorder saku baru dengan Samsung HMX-E10 Camcorder. Kamkorder baru ini akan dapat menawan video-video HD penuh dalam 1080p di 30fps.

Satu ciri utama untuk Samsung HMX-E10 Camcorder ialah darjah 270nya berputar kanta. Kamkorder boleh juga menembak gambar-gambar pegun 8MP dan datang dengan penyambung USB terbina dalam untuk mudah memindahkan fail-fail untuk sebuah komputer.

Kemuncak lain kamkorder saku Samsung HMX-E10 termasuk paparan skrin sentuh 2.7″ bersama dengan beberapa membutangkan yang mengawal menu dan fungsi-fungsi lain.

Ia juga mempunyai satu bateri boleh cas semula terbina dalam untuk pastikan pengguna-pengguna tidak lari tiada kuasa apabila dalam penggunaan.

Bila merakam video, HMX-E10 skrin LCD dibahagikan kepada dua seksyen atas mempamerkan paparan pandangan hidup apa pada masa ini dalam bingkai dan dasar mempamerkan satu siri-siri skrin sentuh mengawal, termasuk rekod, perhentian dan drama.

Samsung HMX-E10 Camcorder dijadualkan akan keluar pada September, 2010. Ia boleh didapati dalam satu julat warna-warna dan akan dijual secara runcit untuk kira-kira $199.

waaaa HF suka laa reka bentuk dia...
Menarik, comey gitu!
jual kat sana jer dah harga $199, kalu kat sini xtau laa brape!
Hahahaha... mau mahal tu!...

Posted by Humanity Life on 1:59 PM. Filed under , , , , , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 comments for �korang nak ke Samsung HMX-E10 Camcorder?�

Leave comment

dailyvid

FLICKR PHOTO STREAM

2010 BlogNews Magazine. All Rights Reserved. - Designed by SimplexDesign